تبلیغات
اخبار روز فوتبال - برنامه کامل دیدارهای تدارکاتی تیم ملی
 
اخبار روز فوتبال
درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : ابراهیم
مطالب اخیر
نویسندگان
نظرسنجی
با درست کردن یک قالب اختصاصی برای سایت موافقین؟؟





برنامه کامل دیدارهای تدارکاتی تیم ملی

برنامه کامل دیدارهای تدارکاتی تیم ملی


تیم ملی ایران تا قبل از جام ملت‌های آسیا 2015 دو دیدار قطعی دوستانه را در برنامه‌های خود دارد.

برنامه کامل دیدارهای تدارکاتی تیم ملی

برنامه کامل دیدارهای تدارکاتی تیم ملی

تیم ملی ایران تا قبل از جام ملت‌های آسیا 2015 دو دیدار قطعی دوستانه را در برنامه‌های خود دارد.

  شاگردان کی‌روش روز 27 آبان به مصاف کره‌جنوبی می‌روند و روز 7 دی در بازی خداحافظی خود در تهران با فلسطین دیدار خواهند کرد، هرچند که توافقات لازم برای برگزاری دیدار دوستانه با عراق نیز در سیدنی استرالیا و در مدت زمان برگزاری اردوی تیم ملی انجام شده و برای تحقق این دیدار فقط امضای قرارداد بین فدراسیون دو کشور باقی مانده است.

  بررسی بازی‌های احتمالی تیم ملی :

* اردوی تیم ملی در تهران

از 18 تا 27 آبان

دیدارهای قطعی: دیدار با کره‌جنوبی (27 آبان)

قرار است تیم ملی در دومین کمپ خود بعد از اردوی پرتغال، به مدت 10 روز تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی در تهران دنبال کند.

کی‌روش پیش از این به دنبال برگزاری دیدار دوستانه با کشورهای عربی از جمله کویت، عمان و عربستان در تاریخ 23 آبان بود که به خاطر حضور این کشورها در جام خلیج فارس، دیدار با تیم‌های عربی در این تاریخ منتفی شد.

در حال حاضر برای برگزاری دیدار در این روز هنوز گزینه خاصی مطرح نشده است.

* اردوی تیم ملی در ژوهانسبورگ


از 24 آذر تا 4 دی

دیدارهای قطعی: ؟

تیم ملی قبل از اعزام به استرالیا، یک اردوی خارجی دیگر را تجربه خواهد کرد. ملی‌پوشان در تاریخ 24 آذر راهی آفریقای جنوبی می‌شوند تا دو دیدار دیگر را نیز در این کشور انجام دهند.

در حال حاضر گفته می‌شود تنها دیدار با آفریقای جنوبی تقریبا در این کشور قطعی است، اما زمان آن مشخص نیست.

برای روز 28 آذر نیز گفته می‌شود تیم ملی به احتمال زیاد در این روز به مصاف زیمباوه می‌رود البته این دیدار در صورتی قطعی می‌شود که حریف آفریقایی حاضر شود با تیم ملی بزرگسالانش به مصاف ایران بیاد.

*مینی کمپ تهران

دیدار قطعی: دیدار با فلسطین (7 آذر)

*اردوی تیم ملی در سیدنی

از 12 دی تا قبل از آغاز رسمی جام ملت‌های آسیا

دیدارهای قطعی: دیدار با عراق (نیمه اول اردوی تدارکاتی)

تیم ملی فوتبال ایران 11 دی ماه راهی استرالیا می‌شود تا در این کشور آخرین اردوی آماده سازی برای حضور در جام ملت‌ها را برگزار کند.

قرار است تیم ملی ایران در نیمه اول این اردو به مصاف عراق برود تا شاگردان کی‌روش به صورت رسمی به استقبال جام ملت‌های آسیا بروند.





نوع مطلب :
برچسب ها : جام ملت‌های آسیا 2015، فوتبال، تیم ملی ایران، تیم ملی، فوتبال ایران، اردوی تیم ملی،
لینک های مرتبط :
جمعه 13 بهمن 1396 11:01
Hi there it's me, I am also visiting this website regularly, this
site is genuinely good and the people are in fact sharing fastidious
thoughts.
شنبه 14 مرداد 1396 21:33
Hi to every single one, it's in fact a fastidious for
me to go to see this site, it includes useful Information.
یکشنبه 8 مرداد 1396 00:11
Do you have a spam issue on this website; I also am a blogger, and I was curious about your situation; many of us have developed
some nice procedures and we are looking to swap strategies
with other folks, be sure to shoot me an e-mail if interested.
چهارشنبه 4 مرداد 1396 14:55
به نام حضرت حق سلام عزیزان عاشقان فوتبال خوشحال می شم یه سری به سایت ما هم بزنید به امید حضور پرمهرتان یا علی
چهارشنبه 4 مرداد 1396 14:55
به نام حضرت حق سلام عزیزان عاشقان فوتبال خوشحال می شم یه سری به سایت ما هم بزنید به امید حضور پرمهرتان یا علی
چهارشنبه 4 مرداد 1396 14:55
به نام حضرت حق سلام عزیزان عاشقان فوتبال خوشحال می شم یه سری به سایت ما هم بزنید به امید حضور پرمهرتان یا علی
چهارشنبه 4 مرداد 1396 14:55
به نام حضرت حق سلام عزیزان عاشقان فوتبال خوشحال می شم یه سری به سایت ما هم بزنید به امید حضور پرمهرتان یا علی
پنجشنبه 8 تیر 1396 07:15
For the reason that the admin of this web page is working, no question very shortly it will be famous,
due to its quality contents.
چهارشنبه 7 تیر 1396 03:41
Hi my friend! I want to say that this post
is awesome, great written and come with almost all significant infos.
I'd like to look extra posts like this.
دوشنبه 5 تیر 1396 19:27
Howdy very cool website!! Guy .. Excellent ..

Superb .. I will bookmark your blog and take the feeds also?
I'm glad to seek out numerous useful information here in the publish, we
want work out extra techniques in this regard, thanks for sharing.

. . . . .
چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 08:34
Glad to be one of the visitants on this awe inspiring web site :D.
دوشنبه 28 فروردین 1396 14:21
Pretty! This has been an extremely wonderful article. Thanks for supplying this information.
شنبه 19 فروردین 1396 01:10
Its like you read my mind! You seem to understand so much approximately this,
like you wrote the guide in it or something. I feel that you simply
could do with a few % to drive the message house a bit, but other than that, that is fantastic blog.
An excellent read. I'll certainly be back.
چهارشنبه 16 فروردین 1396 15:14
I have been surfing online more than 4 hours today, yet I never
found any interesting article like yours. It's pretty worth enough for
me. In my view, if all website owners and bloggers made good content as you did, the internet will be much more useful than ever before.
سه شنبه 15 فروردین 1396 14:28
Hi my loved one! I wish to say that this post is amazing, great
written and come with almost all important infos. I would like to look extra
posts like this .
پنجشنبه 10 فروردین 1396 10:24
This is a topic that is close to my heart... Take care! Where are your contact details though?
پنجشنبه 10 فروردین 1396 10:11
I loved as much as you will receive carried out right here.

The sketch is attractive, your authored subject matter stylish.

nonetheless, you command get got an shakiness over that you wish be delivering the following.

unwell unquestionably come further formerly again as
exactly the same nearly very often inside case you shield this increase.
پنجشنبه 10 فروردین 1396 10:10
I'm really loving the theme/design of your blog. Do you
ever run into any internet browser compatibility problems?
A number of my blog visitors have complained about my website not operating correctly in Explorer but looks
great in Firefox. Do you have any suggestions to help fix this
problem?
پنجشنبه 10 فروردین 1396 10:09
Hi there, i read your blog occasionally and i own a similar one and i
was just wondering if you get a lot of spam comments? If so how do you protect against it, any plugin or anything you can advise?
I get so much lately it's driving me mad so any assistance is very much appreciated.
پنجشنبه 10 فروردین 1396 10:02
You should be a part of a contest for one of the greatest websites on the internet.
I am going to highly recommend this site!
پنجشنبه 10 فروردین 1396 09:57
Good post however , I was wanting to know if you could write a
litte more on this subject? I'd be very thankful if you could elaborate a little bit more.
Cheers!
پنجشنبه 10 فروردین 1396 09:31
This post is invaluable. When can I find out more?
پنجشنبه 10 فروردین 1396 09:21
Greetings! Quick question that's entirely off topic.

Do you know how to make your site mobile friendly? My blog
looks weird when viewing from my iphone. I'm trying
to find a template or plugin that might be able to resolve this issue.
If you have any recommendations, please share. Thank you!
شنبه 23 بهمن 1395 12:25
سلام دوست عزیز
درباره ی کسب درآمد از اینترنت چه اطلاعاتی داری ؟
من برای تو پیشنهادات و آموزش هایی دارم که تو رو به درآمد میلیونی می رسونه
برای مشاهده پیشنهادات به سایت زیر مراجعه کن:
jobstarter.ir

سوالی هم اگه بود می تونی از راه های ارتباطی زیر بپرسی:
تلفن:02166150185
تلگرام:09031642062
پنجشنبه 27 آبان 1395 06:19
سلام
دوست عزیز امیدوارم حال خوبی داشته باشید از وبلاگتون دیدن کردم.
ما یک محصول ویژه برای شما داریم که قسمتی از کار های روزانه رو براتون آسون و راحت میکنه
به سایتمون سر بزنید هر دیدی یه بازدید هم باید داشته باشه دیگه
مطمئنم پشیمون نمیشی
منتظرم
جمعه 14 آبان 1395 08:08
تخفیف ویژه 10 هزار تومنی ریحون!
غذا رو سفارش بدید و 10 هزار تومن تخفیف بگیرید!
برای هر کسی که از لینک شما کد تخفیف رو بگیره هم 10 هزار تومن به حساب شما افزوده میشه!
برای گرفتن تخفیف 10 هزار تومنی مراحل زیر رو انجام بدید:
اول لینک رو باز کنید و کد تخفیف رو کپی یا یادداشت کنید
بعدش برید به صفحه اصلی سایت ریحون reyhoon.com و نرم افزار رو دریافت کنید (با گوشی برید و باید برنامه بازار رو داشته باشید)
بعد از نصب نرم افزار ثبت نام کنید (20 ثانیه طول میکشه نهایت!)
موقع سفارش غذا کد تخفیف رو بزنید تا 10 هزار تومن از هزینه غذا کم بشه
مثلا 20 هزار تومن غذا سفارش بدید فقط 10هزار تومن پرداخت میکنید
سوالی داشتید ایمیل بزنید
موفق باشی!

یکشنبه 25 مهر 1395 14:37
سلام و احترام خدمت مدیر محترم وبلاگ

دیگر نیازی به بنزین یا ژل برای روشن کردن ذغال نیست

مناسب ترین ذغال برای گردش و پیک نیک

مناسب برای ذغال قلیان

بیاید قیمت ها رو ببینید چقدر مناسبه


شنبه 28 فروردین 1395 12:45
سلام وبلاگ زیبایی داری برای افزایش بازدید وبلاگت بیا به آدرس و وبلاگت را ثبت کن تا منم بتونم هر روز بهت سر بزنم محلی که وبلاگت را ثبت میکنی بزرگترین دایرکتوری وبلاگنویسان ایران است وپر بازدید ممنون
چهارشنبه 7 بهمن 1394 00:35

کسب درآمد ماهانه بالای 1 میلیون تومان
100 درصد تضمینی

توجه : پس از وارد شدن به لینک ها 15 ثانیه صبر کنید و سپس روی دکمه ی
سبز رنگ "رد کردن تبلیغ" کلیک کنید.

لینک آموزش برای آقایان:

http://bit.do/toopfile14

لینک آموزش برای خانم ها:

http://bit.do/toopfile13
دوشنبه 9 شهریور 1394 05:43
ســــلام !
وبلاگتان زیباست!

ما برای کاربرانی که از آنتی ویروس نود 32 استفاده میکنند ، برنامه ای طراحی کردیم که بتوانند جدیدترین یوزرنیم و پسورد نود 32 را تنها با یک کلیک دریافت کنند.
این برنامه نیاز به نصب ندارد و حجم آن کمتر از 100 کیلوبایت میباشد و هیچگونه تبلیغات مزاحم به همراه خود ندارد!
با دانلود این برنامه از این پس تنها با یک کلیک و در کمتر از 3 ثانیه جدیدترین یوزر و پسورد آنتی ویروس خود را دریافت کنید.
این برنامه کاملا رایگان میباشد و دائما پشتیبانی و آپدیت میشود.
امکاناتی دیگر مانند مشاهده قیمت ارز و طلا و مشاهده جدول لیگ برتر و ... نیز به نرم افزار اضافه میشود.
برای دانلود به وبلاگ ما بیایید.
لطفا برای حمایت از ما ، وبلاگ ما را لینک کنید.
موفق باشید
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30
صفحات جانبی
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :